تحميل رواية جارية الأسد PDF (كاملة جميع الفصول) بقلم ندى احمد

شارك هذه المقالة مع أصدقائك!

تحميل رواية جارية الأسد PDF (كامله جميع الفصول) بقلم ندى احمد

 

اهلا بكم متابعي موقع منبع المعرفة في موضوع جديد حول تحميل رواية جارية الأسد PDF (كاملة جميع الفصول) بقلم ندى احمد.

تحميل رواية جارية الأسد كاملة جميع الفصول pdf، أصبحت الطرق والوسائل الإلكترونية التي يمكن تنزيل وتحميل القصص الجميلة الموجودة على شبكة الانترنت من الامور البحثية التي تحظى على أهمية كبيرة في الوقت الحاضر من حيث الروايات التي شارك العديد من المؤلفين المشهورين في كتابة أحداثها الخيالية والواقعية والحقيقة من نسجهم الخاص، حيث أن رواية جارية الاسد من الروايات التي تحمل قصة مختلفة عن القصص التي يتم روايتها للأطفال والتي تأتي بأكثر من فصل واحد لمضمونها الرائع والجميل الذي يعبر عن التفاصيل المثالية لتوضيحها.

تحميل رواية جارية الأسد كاملة جميع الفصول pdf مرحبا بكم في منصة العلم ، سوف نطرح الان اجابة السؤال المتداول بشدة علي محركات البحث في الساعات القليلة السابقة وهو من الاسئلة التعليمية المطروحة في المناهج العربية، لذلك تم البحث عن اجابة السؤال من طرف المحررين لدينا في شبكتنا التعليمية وسوف نعرضها بالتفصيل لكم متابعينا الاعزاء .

تحميل رواية جارية الأسد PDF (كاملة جميع الفصول) بقلم ندى احمد

اقراء ايضا : تحميل كتاب ليالي بيشاور PDF النسخة الاصلية برابط مباشر

تحميل رواية خبز على طاولة الخال ميلاد PDF كامل مجانا

تحميل رواية لج PDF للكاتب أسامة المسلم جميع الاجزاء برابط مباشر

تحميل كتاب كيف اصبح دافوراً PDF كامل مجانا

تحميل رواية قطة في عرين الأسد pdf للكاتبة منى سلامة

تحميل روايه جاريه الاسد كاملة جميع الفصول pdf

تحميل روايه جاريه الاسد كاملة جميع الفصول pdf ، الطرق والوسائل الإلكترونية التي يمكن تنزيلها وتحميل القصص الجميلة الموجودة على شبكة الانترنت من الامور البحثية التي تحظى بأهمية كبيرة في الحاضر من حيث الروايات التي شارك بها المؤلفين المشهورين في كتابة أحداثها الخيالية والواقعية والحقيقة من مشاهدة هذه الحلقة الكاملة من الروايات التي تحمل قصة روايات مختلفة.

رواية جارية الأسد الجزء 1

رواية جارية الأسد (كامله جميع الفصول) بقلم ندى احمد

حسن و هو يجذبها من شعرها : غورى يلا قدامى يا بنت الك*لب
حياة : متشتمش ابويا انت فاهم

حسن (جوز ام حياة ) : انتى بتردى عليا كمان يا ز*بالة ده انا لو مكنتش رايح ابيعك دلوقتى كان زمانى مشلفط وش امك ده

حياة : انت بتقول ايه تبيع مين

حسن : اومال هفضل اصرف عليكى و انتى زى الشحطة

حياة : مش هروح معاك فى حتة

حسن : لو ممشتيش معايا دلوقتى هرميكى انتى و اخواتك بره ما انا مش ادفع فيكى و مخدش فى الاخر

حياة : هروح معاك بس اخواتى ميحصلهمش حاجة

حسن : ما كان من الاول يا روح امك قدامى

حياة راحت مع جوز امها قصر فخم جدا

حسن لحد الرجال : انا جى علشان المزاد اللى قولت عليه

جمال (احد منظمى المزاد ) بص على حياة التى تبكى بشدة

جمال : بس ديه صغيرة اوى ديه كام سنة

حسن : ١٧ سنة و بعدين انت مالك صغيرة ولا لاء

جمال : انت عارف الشرط هى عذراء

حسن : ايوة هات بقى الفلوس

جمال : بعد المزاد

حياة: مزاد ايه

جمال : ده مزاد بنبيع فيه البنات الحلوة اللى زيك يا قمر يلا ادخلى معايا جوه تلبسى حاجة عدله علشان تعجبى حد من البهوات و يشتريكى

حياة : حرام عليك يا جوز امى انا هعمل اى حاجة بس روحنى معاك هنزل اشتغل ان شاء الله خدامة فى البيوت بس روحنى معاك

حسن : خدامة صحيح وش فقر زى امك يا بت ده هنا ممكن يدفع فيكى فلوس ياما

جمال شد حياة من ايديها و طلع بيها

طلع لها فستان احمر

جمال : البسى ده و رمى الفستان فى وشها

حياة اخدت الفستان بخوف و لبسته و جعلها كالاميرات و شعرها الطويل نازل على ضهرها مغطيه

و اخدها جمال هى و كام بنت لصالة المزاد حيث يوجد الكثير من رجال الأعمال و أصحاب النفوذ من مختلف الأعمار و الأجناس

و كانت حياة أجمل بنت وسطهم و كانت أول حد بدأوا بيه المزاد

جمال : نفتتح المزاد بأول عذراء

و فضلوا يتنافسوا عليها لحد ما فاز بيها رجل أعمال يدعى أسد الهوارى لديه ٢٨ سنة

أسد خلى الخدم يركبوا حياة عربيته و وصلوها قصره

و على الساعة ٢ وصل أسد القصر و طلع اوضته

وجد حياة نايمة منكمشة على نفسها مثل الأطفال

أسد اقترب منها و كان شعرها مخبى جمال وجهها

أسد براحة ازاح خصلات شعرها ورا ودنها و هنا حياة بدأت تفتح عينيها و اول ما أسد شاف عينها اتسمر و سرح فيها

حياة بدأت تبكى بشدة و منهارة

أسد شد شعرها و بصوت يشبه فحيح الافعى : مش بحب اشوف الدموع بتعيطى ليه انتى كنتى تطولى تدخلى قصر زى اللى انتى قاعدة فيه دلوقتى ده

حياة بدموع : ارجوك سيب شعرى

أسد: متخفيش يا حلوة انا مش هاذيكى انا جايبك هنا علشان حاجة تانية

حياة : مش انت جايبنى هنا و فاكرنى بنت انا مش بنت بنوت

أسد شد على شعرها اكتر : ايه بقى انا يضحك عليا من واحدة ر*خيصة زيك

حياة : مش انا ر*خيصة سيبنى أمشى طيب

أسد و هو يسحبها على السرير : مش قبل ما اخلص اللى عايزه منك

و فجأة…..

قولولى رايكم فى الكومنتات اكمل ولا لاء 💖👈🏻👉🏻

رواية جارية الأسد الجزء 2

حياة بدأت تبكى بشدة و منهارة
أسد شد شعرها و بصوت يشبه فحيح الافعى : مش بحب اشوف الدموع بتعيطى ليه انتى كنتى تطولى تدخلى قصر زى اللى انتى قاعدة فيه دلوقتى ده
حياة بدموع : ارجوك سيب شعرى
أسد: متخفيش يا حلوة انا مش هاذيكى انا جايبك هنا علشان حاجة تانية
حياة : مش انت جايبنى هنا و فاكرنى بنت انا مش بنت بنوت
أسد شد على شعرها اكتر : ايه بقى انا يضحك عليا من واحدة ر*خيصة زيك
حياة : مش انا ر*خيصة سيبنى أمشى طيب
أسد و هو يسحبها على السرير : مش قبل ما اخلص اللى عايزه منك
و فجأة
استوب.
جاري كتابه الفصل الجديد من الروايه حصريه لعالم سيكرهوم اترك تعليق ليصلك البارت فور نزوله او حاول زيارتنا الليله
تعليق واحد

تعليق واحد

أضف تعليقا

  1. Avatar of Zineb Zineb قال:

    رواية تستحق المشاهدة شكرا على مجهودك ❤️❤️❤️❤️

اترك تعليقاً